Tarnetingimused

E-poest tellides on kauba tarneajad üldjuhul 2 tööpäeva kuni 4 nädalat, olenevalt kauba kohalolust ja komplekteerimise vajadustest. Kaubad, mis on FLOORINi laos olemas, tarnime Teieni enamasti 2-5 tööpäeva jooksul, seda Eesti maismaal ja suursaartel (Saaremaa ja Hiiumaa).

Kauba väljastamine laost toimub peale makse sooritamist pangalingiga. Mitme toote tellimisel sõltub tarneaeg kõige pikema tarneajaga kauba lõpptarnest.

NB! Covid-19 pandeemia on kahjuks terves maailmas põhjustanud ulatuslikke tarneprobleeme ning mitmete materjalide defitsiiti. Seetõttu võivad ka meilt tellitud materjalide tootmis- ning tarneprotsessid olla ajutiselt häiritud. FLOORIN annab tarneaja pikenemisest teile esimesel võimalusel teada ning sellist tarneaja pikendamist ei loeta lepingu rikkumiseks. 
Palume tellida kaubad aegsasti! Anname endast parima, et tellitud materjalid jõuaks teieni siiski õigeaegselt.

E-poest tellides on võimalik valida erinevate tarneviiside vahel:

  1. Tulen ise kaubale järgi (tasuta) - kättesaamise kohaks on saadaval FLOORINi Kalda ladu (Kalda 7, Tallinn, Harjumaa, 11625) ning väiksema kaubakoguse puhul ka FLOORINi Tartu kauplus (Ringtee 26/1, Tartu, Tartumaa, 50105).
  • Kui kaup on komplekteeritud, saadame kliendile teavituse e-kirjaga.
  • Kui klient ei tule kaubale järele hiljemalt 30 (kolmekümne) päeva jooksul pärast kokkulepitud Kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et Klient on Müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi Kaupa. Müüjal on sel juhul õigus Müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiu- ja veokulud*) ja tasaarveldada Müüja poolt kantud kahju Kliendi poolt ette tasutud summadega.
  • Kauba saab kätte isikut tõendava dokumendi ja tellimuse numbri alusel. Isikut tõendava dokumendi ja tellimisnumbri puudumisel võib müüja jätta kauba väljastamata.
  • Kui kaubale tuleb järgi kolmas isik, palume info saata e-kirja teel epood@floorin.ee
  • Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia tellimusest, arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

  1. Kaup toimetatakse kohale kulleriga (välisukseni, kortermajades trepikoja ukseni) tööpäevadel kell 8-17.
  • Kui kaup on Floorini laos, on tarneaeg kliendini 2-5 tööpäeva.
  • Erakliendiga võtab kullerfirma eelnevalt ühendust, et leppida kokku täpne tarneaeg
  • Äriklientidele toimetatakse kaup tööpäevadel kella 8 - 17 vahel ilma eelneva teavituseta
  • Kauba transporti teostavad erinevad koostööpartnerid
  • NB! Kaup tarnitakse välisukseni! Korrustele kauba toimetamist ei toimu
  • Kohaletoimetamise teenustasu sõltub tellitud kauba suurusest, kaalust ja tarne piirkonnas
  • Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, toimetab kuller saadetise tagasi FLOORINi Kalda lattu. Seejärel tagastame kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Kauba saatmiskulusid kliendile ei tagastata. Eritellimuse kauba ostusummat kliendile ei tagastata.
  • Kui kaupade kohaletoimetamine kokkulepitud ajaks ei ole võimalik, on FLOORINil õigus tarneaega pikendada, andes sellest kliendile eraldi teada. Juhul kui tarneaja algus langeb nädalavahetusele või riiklikele pühadele, tarnitakse tellimus järgnevatel tööpäevadel.

Kauba kontroll

Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.

Kauba kättesaamisel kohustub klient koheselt kontrollima kaupade kogust ja vastavust tellimusele ning allkirjastama saatelehe. Kui klient märkab kauba vastuvõtmisel, et kaubad ei vasta tellimusele, saatelehel märgitud andmetele või pakendil ja toodetel on olulised vigastused, tuleb kliendil sellest koheselt teavitada FLOORINi e-poe kliendituge.

Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada FLOORINi e-poe klienditeenindust.

Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

tehasest tellitud kaubatarned enamasti Euroopast ja hinnastamine sõltuvalt kauba kogusest, viimasest lähtuvalt ka hoiukulude arvestus